Erősen kezdték az évet a HAJDU Cégcsoport társvállalatai. Amíg a tavalyi évben hullámvölgyeket okozott a pandémia – jellemzően az autóipari vállalatnál –, addig 2021 első felének mutatói igen pozitívan alakulnak.

 

A HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. több mint 5 Mrd forintos árbevételt realizált az év első 5 hónapjában, amellyel 30%-kal meghaladta a bázis, illetve közel 25%-kal az időarányos terv eredményeit. Az épületgépészeti termékeket gyártó vállalatnak nem kellett piacvesztéssel számolnia az előző évben sem, sőt a hajdu termékek iránti kereslet a hazai és export piacokon egyaránt növekedett. Emellett a családok támogatására irányuló kormányzati intézkedések, mint például az otthonfelújítási program, valamint az „építőipari boom” hatására a belföldi piacon további erősödés várható.

 

A HAJDU Autotechnika Zrt. ambiciózus tervekkel vágott bele az újévbe, egy igen intenzív 60%-os növekedést tűztek ki célul. A tavalyi autóipari mélyrepülést követően dinamikus a növekedés, amelyet az első 5 hónap számai is alátámasztanak. Az említett időszakban 3,2 Mrd forintos árbevételt könyvelhettek el, amivel szépen hozzák a terveket. Ez a bázishoz képest óriási, mintegy másfélszeres emelkedést mutat.  A vállalatnál bizakodóak a jövőt tekintve, az elmúlt időszakban számos új projektet nyertek el meglévő és új partnerektől egyaránt, valamint stratégiai célkitűzésüknek megfelelően vevőkörükben is elindult egyfajta átrendeződés.